Wednesday 17 October 2012

~what people think~




~We started off as strangers
then soon became friends
you told me you loved me
though I didn't feel the same
soon after you said it started as a game
but soon became the truth~








aku belajar untuk melupakan kisah silam...
yang sarat dengan dendam..
dari api yang makin padamu...
aku belajar mengharungi hari ni..
yang penuh dengan teka teki..
kerana waktu belum lagi terhenti..
aku belajar mengharungi untuk hari esok..
memang banyak tersorok..
memanggil ku untuk menjenguk..
aku berlari jauh tak bertepi...
tak aku peduli kaca dan duri...
yang melukai diri...
aku melangkah dalam keadaan pasrah..
tak ku hiraukan silamku musnah..
ia mengajarku erti TABAH..
aku belajar MENCINTAI dan DICINTAI....
menerima dan memberi KASIH SAYANG..
tawa dan tangisi....
setiap detik setiap hari...
dari semua yang aku pelajari...

No comments:

Post a Comment