Tuesday 4 February 2014

~dengarlah bintang hatiku~

Assalamualaikum to uols people.. sehad ke sume? hope sume2 sehad yer.. owrte tengah hari tadi my bestiess cik niza mazlan bg cek dengar lagu dengarlah bintang hatiku by De meisis .. dis song is very simple. tp tetibe mate den berair-air.. shedapp kot lagu nih ha.. ekeke


Dengarlah bintang hatiku aku akan menjagamuDalam hidup dan matiku hanya kaulah yang ku tuju
Dan teringat janjiku padamu suatu hari pasti akan ku tepati

Aku akan menjagamu semampu dan sebisaku
Walau ku tahu ragamu tak utuh
Ku terima kekuranganmu dan ku tak akan mengeluh
Karena bagiku engkaulah nyawaku

Aku akan menjagamu semampu dan sebisaku
Walau ku tahu ragamu tak utuh
Ku terima kekuranganmu dan ku tak akan mengeluh
Karena bagiku engkaulah nyawaku

Aku akan menjagamu semampu dan sebisaku
Walau ku tahu ragamu tak utuh
Ku terima kekuranganmu dan ku tak akan mengeluh
Karena bagiku engkaulah nyawaku

Aku akan menjagamu semampu dan sebisaku
Walau ku tahu ragamu tak utuh
Ku terima kekuranganmu dan ku tak akan mengeluh
Karena bagiku engkaulah nyawaku
Karena bagiku engkaulah nyawaku

#throwback pic my bestiess





No comments:

Post a Comment