Monday 3 February 2014

~L.O.N.E.L.Y~

Assalamualaikum readerss..da lame menyepi now i buad come back! ahakszz.. dah kaku jari jemari yang lentik nih nak main atas tinta lappy.(hihihi). da kering idea-idea nih.. for dis year 2014 nak buad come back balik (konon jelahh).. ecececeh.. my otak so bercelaru right now.. ekeke...


I LOVE YOU!! I LOVE YOU!! I LOVE YOU!!
I JUST WISH I COULD SAY IT TO YOUR FACE!!

hmmm maybe ini lah bisikkan cinta yang selalu kita dengar. Dan haruslah di ingatkan kepada semua cinta datang dan pergi bagi manusia yang tidak tahu erti menghargai. Bagi manusia yang mengejar rupa paras, harta benda semua itu akan lari meninggalkan anda.. dan setiap manusia mendambakan cinta hingga ke jannah (termasok aku =) . Cari lah cinta ILLAHI yang akan membuat mu menuju kebahagiaan.

cinta menyedari kehadirannya
kenapa engkau mengatakan
mencinta pada aku hari ini
tetapi pada esok nya engkau mendustai segalanya

tidak pernah aku menyedari pada saat ini
engkau begitu bermakna dalam hidupku
sehingga suatu saat engkau datang dengan senyuman
dan akhirnya engkau hilang menyepi tanpa noktah

YA ALLAH
di manakah saat tepat buat diriku
tatkala aku rebah dan terkapai-kapai seorang diri
mencari kekuatan dan ketabahan di setiap sudut

YA ALLAH
berikanlah aku petunjuk dan penerang dijalan mu
agar saat ini aku tidak lagi tersesat mencari arah
kuatkan aku disaat badai mula menyapa

YA ALLAH
tetaplah berada disisiku
janganlah ENGKAU pernah menjauh dariku
kerana aku mati tanpamu.

 

No comments:

Post a Comment